Woops

Oj, jag tog mig visst en redig sovmorgon. Känner mig groggy. Sov kanske lite för länge. Hörde ryktesvägen att det t.o.m har snöat idag. Men då låg jag i mitt lilla koma, ovetandes.

Sent igår kväll fick jag för mig att jag skulle baka maränger.

Hjärtat: Men dom är väl inte riktigt färdiga inuti..?
Jag (inte på mitt bästa humör): Du har ju aldrig ens bakat något själv så du kan inte komma och snacka! Dom stelnar till när dom blivit kalla. Duh!



In på nattetimmarna när de kallnat tröck jag i mig 2 stycken. Va fan, vem har bakat dom här!? Dom är ju helt geggiga inuti!
Woops.  Kan man sätta in dom på gräddning igen såhär dagen efter? Jag får ju inte ha fel nu efter mitt expertutlåtande...Får nog äta upp mina otrevliga ord.




Tills vidare - trött

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0