dag 18

Lillskiten har fått börja med magdroppar idag. Förhoppningsvis ger hans magont med sig.

För tillfället sover Almis efter över 1 timmes kämpande. Han är för envis. Det är som om att han precis innan han somnar inser att nej fan, jag ska nog vara vaken ett tag till!
Eller när han väl somnat i famnen och man ska lägga honom i sin säng, för att hinna få lite sysslor gjorda, så vaknar han och hela karusellen börjar om igen.

Jag har hört honom skratta 2 gånger. I sömnen. Han ler och så kommer det ett kluckande skratt. Skit coolt. Log gjorde han redan några dagar efter förlossningen. Dock vet jag inte riktigt hur det där med skratt funkar. Inte kan dom väl redan skratta för att dom är glada? Kanske är det någon reflex? Vad vet jag...Någon som är påläst inom ämnet?



På besök hos mamma. Katterna var måttligt faschinerade, men på sin vakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0