En enda lång väntan



Ingen Almis i sikte. Nu börjar den jobbiga tiden. Den riktiga nedräkningen. Dagarna efter BF.
Hittills tycker jag att tiden har gått snabbt och jag har varit vid ganska gott mod hela resan. Men nu, de senaste dagarna, känner jag att jag börjar bli less. Och idag, dagen D, 1a maj, känns som en besvikelse. Varje dag som följer kommer bli en enda lång väntan. Nu kommer jag gå över tiden och det skulle inte förvåna mig det minsta om jag går över fullt ut och får sättas igång den 16e. Kom ut nu skitunge!


Här har vi hängbuken idag. Vecka 40+0. BF.



18 april - Frida 3440g
19 april -
20 april -
21 april -
22 april -
23 april -
24 april - André
25 april - Frida 3650g
 
26 april - Madde, Jag
27 april - Tesse 
28 april - Eve 3300g, 48cm
29 april - Hilda, Cacki
30 april - Martina, LillSara
BF 1 maj -  Matilda 3500g, 50cm
2 maj - Jessica, Caroline N 3750g 
3 maj - Sofia 49cm
4 maj - Emelie, Patrik, Veroniqa, Lina 
5 maj - Oscar, Emma B
6 maj - Tonne, Millan, Emma
7 maj - Hjärtat, Caroline, Barnmorskan, Thesa, Emma C
8 maj - Kattis, Frida L
9 maj - Sofie, Marie, Jag 
10 maj - Mamma
11 maj - Sara 
12 maj - Laila, Fanny
13 maj - Bella, Johan
14 maj -



Tills vidare - håll tummarna nu

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0