So far..

Jag skrev ett inlägg som givetvis försvann. Vi är kvar på BB och försöker komma in i den nya vardagen. Almis är för det mesta väldigt nöjd men äter i princip sönder min bröst. Vi jobbar på amningen fortfarande. Vad det gäller sömnen ska det promt somnas efter en stunds amning eller hängandes över pappas arm, annars kan det kvitta. Det är en helt ny vardag och jag har svårt att slappna av, livrädd att den lilla människan ska göra sig illa eller gå sönder. Och tänk om han slutar andas!? Som sagt nerver på helspänn med en fortsatt sömnbrist. Våra planer är att åka hem i morgon om allt känns okej.

Kommentarer
Postat av: emma - 19årig mamma tilll hugo :)

kommer ihåg den känslan, jag kunde inte sova alls första dygnen nästan.. amningen blir lättare senare, i början tyckte jag det gjorde ont och var jobbigt. kram och STORT GRATTIS :D :D

2011-05-08 @ 11:32:58
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Laila

Kommer gå jättebra Becca. Men allt är ovant och nytt. Lita på DIN känsla -du som mamma är ditt barn närmast. Hemma är det bättre med van miljö och sina egna grejjer och folk runt sig som man känner som har erfarenhet av föräldrarollen som man kan få råd och hjälp av. Njut av det nya och var inte rädd. Det är nytt, men du / ni fixar det ! Kram ! :-)

2011-05-08 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0