Om sanningen ska fram

Jag är frälst! Jag jag är trollbunden, kär, jag är såld!
Jag älskar den!

 



Är dock kanske inte den lämpligaste låten som bör fastna på hjärnan.

Eventuellt scenario i kön på Ica:
- nananaa, viiill du ligga med mig då, vill du ligga med mig dåå.
Tanten och mannen i kostymen framför mig i kön vänder sig om med tefatsstora ögon och snart tar en väktare tag i min arm.
- Ursäkta fröken du får följa med mig.

Bruka endast låten i måttliga doser. Annars är det bara en tidsfråga innan liknande scenario dyker upp. Låten klassas numer som en fara för Sveriges invårnare och polisens antal fältarbetare har utökats markant under sommarmånaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0