Lillskit

Ligga i soffan och sova? Nej tack. I liggdelen till vagnen? Nej tack. Spjälsängen? Nej tack. I soffan brevid mamma? Nej tack. På rygg i mammas famn? Nej tack. Efter 1,5 timmes bökande tog jag till bärsjalen och vips så sover sonen. Han hatar att ligga på rygg, och jobbigt nog säger man att spädbarn ska sova på rygg. Och ingen sömn för min del, snart ska han väckas för käk igen. Fy fan om någon skulle väcka mig var tredje timme för att säga att jag måste äta. Hur länge måste de äta var tredje timme?

Sitter och pussar på hans hormonprickiga panna. Han är så bedårande vår lilla skit!

Kommentarer
Postat av: sidecut blondie - 21 år och väntar tvillingar

Grattis till lilla Almis! :D

2011-05-29 @ 13:12:24
URL: http://mammaems.webblogg.se/
Postat av: maddde

Dom sa till mig nu att jag inte behöver väcka min kille var 3e timma för att äta längre, han är 1 vecka.. men det berodde på att han ökar så bra i vikt.. så det beror nog på det.. :)

2011-05-31 @ 11:39:14
URL: http://enmandel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0