En glad skit

Idag är Almis 2 veckor. 52 cm och 3650gr. Han är så underbart ljuvlig men ack så dryg lillskiten kan vara. Eller ja, han är förmodligen som en liten bäbis brukar vara. Gnäller, äter som en häst och sover nån gång imellanåt.

Fortfarande är det en sport att få honom att sova någon annanstans än i famnen. I vagnen ute på promenad tycks han dock kunna sova hur länge som helst, men det känns lite tungt att vara ute och trava med barnvagnen om nätterna/tidig morgon.

Hjärtat började jobba idag. Känns lite ångestladdat, och fy vad jag saknar honom! Nu har man ju blivit lite bortskämd med att ha honom hemma hela dagar. Är så tacksamt när man varit två som delat på ansvar och sysslor dygnet runt. Tacka vet jag kära mor och syster som ställt upp till tusen!


Nu ska jag lägga mig i soffan och lösa lite korsord. Syster är här och sällskapar och myser med Almis när Hjärtat jobbar.



En glad skit, 2 veckor gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0