Dagen idag

En allmänt missnöjd Almis som käkat varannan timme och knappt sovit där i mellan. vill minsann inte sova någon annanstans än i famnen, och helst ska vi vara uppe och vagga också. Att lite snyggt smussla ner honom i sängen när han somnat är näst intill dödsdömt. Sov nog dryga 4 timmar i natt. Faktiskt ganska makalöst hur kropp och knopp fortfarande kan fungera dygn efter dygn utan sömn. Nu har jag satt Hjärtat på nattmatningarna så tar jag morgonmatningarna. Hälsa John Blund från mig. Almis hälsar, sovandes i pappas famn.

Kommentarer
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

jag lät alltid hugo sova på mig förut, men han var lätt att lägga bort om man ville .. håller med dig, det är facinerande hur kroppen hittar ork - här har du en mamma som inte sovit mer än (fåtal gånger) tre timmar i sträck under natten i fleeera månader men ändå orkar ;) vi mammor är grymma!



ska han heta almis eller är det ett smeknamn?

2011-05-15 @ 00:52:40
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag förstår inte själv hur jag orkar. Innan lilla Almis hade jag nog gått in i väggen utan sömnen men konstigt nog har man tom energi över på dagarna. Får väl se hur det blir när Dennis börjar jobba igen på fredag. Då blir det nog tyngre. För att svara på din fråga: ja, han heter Almis :)

2011-05-16 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0