Bojkotta Libero

Morgonen inleddes med lite Bach spelandes på Iphonen och ett försök att ligga och dra mig i sängen med Almis. Tji fick jag. Klassisk musik hjälpte till viss del men att ligga och sprattla på rygg var ingen hit. Upp i famnen och 30 min senare somnade han om. Sweet! Nu har han sovit i snart två timmar. Min lilla griseknoe.

Sen att han pinkade på mitt täcke och i sin säng är en annan femma. Jag förstår mig inte på Liberos blöjor, dom suger! Med Pampers har det aldrig drällts. Och nej, vi byter inte blöjan för sällan, och nej vi sätter dom inte bakfram. Dessvärre har vi ett redigt lager med Liberos blöjor. Men när dom är slut tror jag att vi bojkottar märket.


Nog om blöjor.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Ojdå, att de märket är så dåligt! Trodde att de skulle vara bra. SKITSÖT BILD föresten :D

2011-05-26 @ 14:56:10
URL: http://linneaaaz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Libero är skit! Dom blir dyngsura och tunga på direkten. Pampers är bäst, iaf för oss :) Hoppas vi ses snart

2011-05-27 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0