perfekt!

Jag har varken haft ont om tid eller varit lat. Mitt internet strejkar fortfarande, därav gles uppdatering. Just nu funkar det, peppar peppar. Och mina väl valda ord som jag planerade till 3´s kundtjänst har inte blivit av. Jag drar mig lite för att prata i telefon med folk jag inte känner (eller kan se på när jag pratar), speciellt när de ska pratas teknik. Ett ämne där jag ärligt kan säga att mina kunskaper är mycket begränsade!

Det tog 2 veckor sist innan jag förmådde mig ringa kundtjänst och fråga vad som var fel med mitt internet. De skickade ett nytt SIM-kort och sedan funkade de några dagar för att nu strejka igen. Men forsätter det i morgon måste jag ringa. Som att kasta pengarna i sjön om internet endå inte funkar, inte sant!?



Till något betydligt trevligare. Proppen (ska förklara namnvalet framöver) och Matilda var på besök idag. Och med sig hade de en inflyttningspresent. Pakeeeet! :D
Tjejorna hade lyckats pricka in perfekt. Fina kaffekoppar och en kaffeburk. Stog häromdagen och stirrade in på hyllan bland glasen och insåg att vi inte hade några kaffemuggar. Plus att jag igår köpte kaffe ifall det skulle bli lite besök framöver. Jag menar, nu när vi ska bli päron lär det bli en hel del besök med kaffe och bulla. Så det var perfekt och jag tackar ytterligare en gång å mitt och hjärtats vägnar! Perfekt!




Tills vidare - nu är jag trött

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0