Sedan var jag less

Febern hade övertaget i morse. Vaknade klockan 8 och visste att det inte var någon idé att försöka somna om, det skulle inte gå. Groggy av febern och snorig som få gick jag och la mig i badet med mina korsordstidningar. Och där låg jag till klockan 11.30 när hjärtat vakna. Hoppade i morgonrocken och traskade tillbaka till sängen.

Urs vad jag tyckte synd om mig själv. Mådde anus rent ut sagt! Försökte sova en stund. Somnade tillslut och vaknade vid 4. Gjorde lite middag och sen var jag less. Less på att inte må någe bra. Less på att knappt lämnat lägenheten på flera dagar.

Vi åker till IKEA tyckte jag. Hjärtat tyckte det var en ytterst dålig idé och menade att jag skulle vila istället. Men frun i huset får mången gång som hon vill. Shoppade lite nya handdukar, sängkläder och två pälsplädar. Sedan svängde vi förbi Willys och utökade vårat blöjförråd ytterligare. Vi räknade ihop hur många blöjor vi har nu. ca 470 st i olika storlekar. Herre gud tänkte jag. Är detta verkligen normalt? Kan tyckas många men slår man ut det på hur många blöjor som går åt så räcker förrådet inte allt för länge. Vore ju dumt att inte utnyttja rabatterna i reklambladen.



Nu sitter jag här men en rinnande snok. Ställde in fikan med Caroline i morgon då jag inte vet hur jag kommer må då. Mödravårdscentralen måste vi dock ta oss till i morgon. Alltid trevligt. Våran barnmorska är verkligen ett original, vi gillar henne!


BigBrother snart. Kollar ni också?


Tills vidare - sjuktider

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0