två köttbullar och potatismos

Jag har två köttbullar i näsan, nåja, bildligt talat. Snoret rinner samtidigt som jag är täppt och jag är varm som en tekanna. Nämnde häromdagen att jag hade en släng av feber och ont i halsen men sen la det sig ganska bra. Men idag känns det värre.

 Övervägde om jag skulle ta någe piller mot eländet. Har satt i mig en värktablett hittills under preggotiden och känner mig nöjd över att jag har "sluppit". Googlade lite vilka piller det var man fick knapra som gravid och fann forskning som töd på att Alvedon ger ökad risk för missbildning av snorren på bäbisen. Herre gud! Nu blir det till att vänta ut denna ljuvliga feber, snorerier och halsont utan tablett. Och fan ta om snorren är ut och in endå när han tittar ut..

Nu vankas det fiskpinnar och potatismos. Hemmagjord (skam på er som äter pulvermos!) potatismos är en solklar favorit på min tallrik.


Såhär skev känner jag mig just nu.
Picasso-kopia målad av mig för länge sen


Tills vidare - maaaat

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så sjuukt duktig på att måla!! Väntar på att Danne ska ge med sig och köpa en bärbar åt mej så jag kan fortsätta skriva mina barnböcker! :/

2011-03-15 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0