Ryggläge i soffan resten av kvällen

Blev några galoppsteg för att hinna med bussen. Fick ångra mig bittert. Känner av foglossningen och varje steg känns som en hammare som slås mot blygdbenet. Ryggläge i soffan resten av kvällen.

Hämtade ut ett av gratispaketen jag skrev om i ett tidigare inlägg. Här är det från Apoteksgruppen:





Till min förtjusning (och av okänd anledning) bjöds det på en gratis tidning på stan. Tackar och bockar för kvällsnöjet!




Till skillnad från gårdagens satsarmiddag i form av lins och- köttfärssoppa, fick det idag bli något som gick snabbt. Knäppkorv med bröd. Och jag älskar varje tugga..





Tills vidare - nu är det vår!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

älskar gratis grejer haha! :)

2011-03-31 @ 23:41:39
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0