Ljuvliga semlor

Sicken fikadag! Sara och Bella var här på fika i eftermiddags. Sara hade tagit med sig sina ljuvliga semlor och jag bjöd på té. Hjärtat lagade middag och sedan åkte jag förbi Caroline där det bjöds på winerbröd och chokladbollar.. och té.

Tror ni jag lyckas få hjärtat att massera mina onda fötter 4:e dagen i rad? Jag tvekar....
Såhär lät det igår: Jag orkar inte mer nu, jag får ont i tummarna. Jag har ju masserat dig 3 dagar i rad...
Kom igen, lite ska man väl få för att man gått och blivit tjock och ful! Brukar inte lägga fram "gravidkorten" så mycket annars.



Här har vi vårat lilla krypin. Och att sätta ner fötterna på pälsen om mornarna är magiskt. Jag vill typ sova med den i sängen...mmmh...




Tills vidare - massa ljuvligt

Rebecca

Kommentarer
Postat av: matilda

Va roligt att ni flyttat nu! Måste få komma förbi och hälsa på :)

2011-03-24 @ 21:22:47
Postat av: Becca

Du är alltid välkommen, bara att kika förbi!

2011-03-25 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0