Jag och "lilla" Almis



Snart ska vi styra kosan mot mors casa. Hjärtat är lite bekymmrad över att jag inte verkar trivas här då jag är hemma hos mamma mer ofta än sällan. Så är inte fallet. Jag trivs utmärkt! Bara det att det är så tyst och tråkigt här när han jobbar.
Hos mamma är det alltid full rulle, alltid någon som är hemma och alltid finns det något man kan sysselsätta sig med. Det kan nästan liknas vid en fritidsgård, eller ett kollektiv. Hemma hos mamma hittar vi mina 2 bröder, syster med pojkvänn, 3 katter och mamma såklart. Blev en stor kontrast när vi flyttade. Jag tar en mjukstart..


Tills vidare - löningshelg, det var tider de´

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0