Här ska gnussas

Negerbollar och ett glas vatten till frukost. Nu är jag fit for fight. Sängkläderna ligger i tvätten, täckena hänger ute på vädring, här ska gnussas. Spotify är på. (Skulle vilja ha sånna där högtalare som man kan koppla in till datan.) Jag tror det är vädret. Vår = städa. Visst ligger det något i det jag säger?

Förövrig var det sol igår och jag fick hejda impulsen att dra på mig skinnpajen och conversen.
Skinnpajen är långt ifrån stängbar numera och att knyta på mig conversen skulle ta alldeless för lång tid..
Nu, back to work mina vänner!


Västkusten 09


Tills vidare - dammråtta

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Chokladboll

Negerboll är faktiskt inte okej att säga eller skriva. Det är ignorant och visar på okunskap. Annars en trevlig blogg.

2011-03-03 @ 19:39:06
Postat av: matilda

Kollade in på din blogg nu med Milia i knät.. Då pekade hon mot datorn o sa "bääka".. :D

2011-03-09 @ 08:40:00
Postat av: Maja

Trevlig blogg. Ja, visst blir man piggare när vädret är lite vårigare?:)

2011-03-09 @ 09:00:03
URL: http://maja1983.blogg.se/
Postat av: Becca

Matilda: Gud vad trevlig att höra. milis är en pärla!Återstår bara att se när "lammkött" uttalas.



Chokladboll: Ang. negerboll har det inget med okunskap att göra. Kort och gott en dålig vana som sitter i sen barnsben och gamla kokböcker. Men för Almis skull blir det att tänka sig för så han inte hamnar i trubbel för att mamma har lärt honom att det heter negerboll. Välkommen tillbaka!:)



Maja: Ordet vår måste vara synonym med "magiskt"! Ren lycka.

2011-03-15 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0