En gammal goding

Att bero på "pulla" i förra inlägget kom jag att tänka på en rolig dialog. Jag ligger i soffan med magen i vädret och pratar med hjärtats lillasyster Moa, 4 år. Vi pratar om bebisen i magen, och hur den faktiskt ska komma ut så småning om. Då jag inte visste hur pass insatt hon var i "blommor och bin- ämnet" berättade jag enkelt att bebisen sen skulle komma ut mellan benen, utan närmare förklaring av processen.

Moa: Vaddå, ska den komma ut ur pullan?
Jag: Ja, det ska den faktiskt.
Moa: Då kommer din bebis lukta pulla sen!



Vad svarar man på det? Jag kunde inte låta bli att skratta.



Hjärtat med lillasyster i somras



Tills vidare - ärliga barn minsann

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Eve

Hihihi, klockren unge!



Kikar in här ibland :D



Grattis till kommande bebben! Kram på dig!

2011-03-24 @ 21:10:32
URL: http://kolojna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0