Detta har ni missat

Makeover på toaletten - Vi tog oss tummarna ur rövarna och inhandlade diverse saker till mammas toalett. Toaletten som är 1x1,4 m har inte världens bästa förutsättningar. Men med en ny spegel, lite färg och nya hyllor ska ni snart få se på slutresultatet. Vi väntar fortfarande på en borr så hyllorna kommer upp.

Barnvakt - Vi hade en gäst här hemma lördag till söndag. Dennis lillasyster. En riktig Lotta på Bråkmakargatan... gånger 10! Klockan 9 på söndagsmorgonen befann jag mig ute i lekparken. kan tillägga att den kvällen somnade jag som ett litet barn...helt slut!

Mors födelsedag - Tog med älskade mor på sin 27-årsdag (hon säger själv att hon varit 27 i över 10 år nu och kommer så förbli) och bjöd på lite shopping.

Ny undersökning - Åkte in till Ackis för undersökning ytterligare en gång pga min "mensvärk" som inte ger med sig. Läkaren konstaterade att det är förvärkar och att allt ser ut som det ska. Inget att bekymra sig över utan det blir att ta smärtstillande om det blir jobbigt.

Hjärtat gjorde illa foten - Hjärtat kommer hem från innebandyträningen hoppandes på ett ben. In till akuten på röntgen. Något med ledbandet i foten som tagit stryk. Sjukskriven till söndag.

Lunch hos Frida - En mammaledig kollega bjöd på smarrig lunch och trevligt sällskap. Dottern ter sig som en ren mammadröm. Jollrar glatt och nöjt för sig själv. Ge mig! :)

Nytt boende - Med lite flyt och en vänlig själ, iform av Hjärtats vän, har vi nu fixat boende. Vi håller fortfarande till i Salabacke trakten. Nära till kära mor och svärfar. Perfekt, och vi är jätte glada! Om allt rullar på som det ska flyttar vi in på söndag.


Tills vidare - allt för nu

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0