Blev så illa tvungen

Tog tag i saken och köpte mig en amningsBH. De få jag har här hemma (har fått några av nära och kära) är flera storlekar för små. Och den enda jag faktiskt kan ha är så ful att jag skäms. Tänk dig något i spets som din gammelfarmor har rensat ur sin gamla byrå. Till och med hjärtat skrattade. Och det går ju bara inte.

Jag vill inte ha något som ser ut som 2 tygpåsar. Dessvärre ser de flesta ut så. Hittade tillslut en som liknade mer en vanlig BH. Men givet fanns den inte min min storlek. Tittade mig omkring efter något butiksbiträde jag kunde fråga. Ingen så lång ögat kunde nå. Och i kassan stog ju självklart en gammal killbekant/klasskompis. Skulle kännas lite genant att botanisera sig i BHdjungeln med hjälp av honom. Men attans, blev så illa tvungen.

Ställer mig i kön och när det väl blev min tur harklade jag lite genant ut mig:
Nu hade jag helst sluppit prata med dig om det här men jag undrar om den här BH´n finns i större storlekar?
Han skrattade och sa att han skulle hämta en kollega som kunde hjälpa mig.

Det blev inget köp där då de inte hade min storlek men på Lindex fanns en som fick duga. Så nu äger jag en i alla fall.



Hade velat följa med Hjärtat och kika på Storvreta matchen idag men foglossningen sa bestämt nej.




Tills vidare - genant

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0