Älskar min padda som smaskar kudde

Vi var uppe i ottan och gick på den första delen av förlärdrakursen. 3 timmar med förlossningssnack. Vet inte om jag kan påstå att jag blev så mycket klokare. Allt barnmorskan sa visste jag redan. Jag har ju spenderat otaliga timmar med näsan i böcker, pratat med andra mammor och glott framför datorn, så konstigt vore annars.
Om inte annat är det kanske lite mer givande för hjärtat. Nog för att det kanske blev lite magstarkt på slutet med förlossningsfilmen från 89. Jag menar, vem vill se en blå, slemmig, blodig klump dras ut ur en hårig pulla lagom till frukost!?

Svängde förbi GränbyC på vägen hem och kompleterade vårat hem med en krokhängare, nagelsax och pincett.
Slog till på 2 löpare till matbordet i vardagsrummet. Tack sugardaddy!

Väl hemma slocknade vi båda i den lilla soffan. Överväger nu att väcka hjärtat som fortfarande ligger däckad som en padda och smaskar kudde. Det är faktiskt hans tur att laga mat, och jag är hungrig!


Tills vidare - på återseende

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0