711:e försöket



Så trevligt med en fet hand och en kamera med på bild, men låt gå.
Såhär såg morsan ut igår innan hon drog iväg på massa ärenden. Detta skulle läggas upp innan jag drog iväg men, jag satt och svor framför datorn och planerade några väl valda ord till 3´s kundtjänst. Internet strejkade hela dagen!

Upptäckte till min förtjusning några bristningar på magen i går morse. Höll på att sätta morgonkaffet (okej, jag dricker inte kaffe annat än om det bjuds, men det lät bra) i halsen. Graviditeten har inte bara rosenröda sidor. Almis vad gör du med älskade mors kropp!? Snorunge!

Kom iväg efter lång väntan på mamma som glömt ställa om till sommartid.
Införskaffade lite till Almis, en sjögräsmatta till balkongen, lite mat, några nya glas och diverse småkraffs.

Investerade även i insynsskydd till fönstret i köket. Tänk att jag i godan ro strosade in i köket i går morse. Endast iklädd linne och trosor. 3 m utanför står en tjej och röker på sin balkong. Jag backade sakta tillbaka ut ur köket rabblande mantrat "Du har inte sett nåååågonting, du såg ingenting..". Nu sitter de på plats på fönstret och jag och hjärtat gjorde demonstrativs frukost nakna idag. Bara för att vi kunde. Eller inte...



Tills vidare - måndag måndag

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0