Morrn!

God morgon i stugan!

I natt blev det dryga 4 timmars sömn. Och tyvärr har det inget med Almis mat och-sov rutiner att göra, utan jag kan helt enkelt inte somna. Igår somnade jag inte förns på morgonkvisten.
Såhär har det varit från dag 1. Jag har vid en handfull tillfällen sovit på dagen när Almis slocknat. Jag kommer inte till ro. Känns nästan som om min kropp ställt in sig på att jag klarar mig på 4 timmars sömn.  

Jag och Hjärtat hjälps åt under dagen och kvällen (förutsatt att han inte jobbar) men sedan har vi delat in det i natt och morgonpass. 00-06 och 06-12, så att vi båda får möjlighet att sova 6 timmar på raken. Men eftersom jag har svårt att somna och sedan även vaknar titt som tätt så har det nog inte förekommit någon 6timmars sömn för min del, medans Hjärtat sussar gott. Bittert!

Här hemma myser vi i soffan.










Och vet ni vad vi börjat lyckas med? Det här:



Vi kan lägga ifrån oss honom när han somnat, OCH han kan somna i sin säng. (Funkar långt ifrån alla gånger, men många). Mer om detta i senare inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0