Då var jag sämst

På tal om gamla goda tider. Den här nötte jag frekvent när den var färsk. Och jag tycker fortfarande den är kalas. Och killen kan ju dansa, god damn it!!



En gång för länge sedan dansade jag med en kille på krogen. Och han kunde dansa, a la Chris Brown, och han var grym! Och hör och häpna, han var svensk! (Majoriteten av alla svenska killar är väldigt dåliga på att dansa. Baserat på statistiska undersökningar utförda av mig)

Har aldrig behövt bekymra mig över hur dåligt jag dansat, för killen har som regel alltid varit sämre. Men då. Jag kände mig så malplacerad, så sämst. Jag ville bara ursäkta mig för att springa iväg och hiva i mig några (minst 20 i följd) drinkar. Vad som helst, bara jag slapp skämmas över mina egna tafatta dansmoves. Min armar och ben ryckte i tama försök att höja mig till hans nivå. Jag var sämst. Stog där och sprattlade i skuggan av hans glans. Japp, då skämdes jag.

Kommentarer
Postat av: sofie

men tack så mkt, känner nog precis som när du själv var gravid, känner mig inge fin alls :P Längtar till mitt gamla jag :)

vad skönt att börja träna, det längtar jag massor efter!! Lycka till med det :) Du är nog den fräschaste mamman jag skådat, du är verkligen skitsnygg! Tack så mkt för din kommentar, nu längtar jag efter bebis :)

2011-06-20 @ 23:13:50
URL: http://sofiemylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0