Fredag (som om någon missat det)

Favorit i repris. Pirågbak hos RaraSara.
Saras gubbe fick smaka på livet som småbarnspappa i några timmar medans vi bakade i lugnt och ro.
Fast vem kan slita sig från våran charmknutte? Sara pausade och tog en matning.



Sedan traskade jag hem till mor och blev bjuden på tacos.
Säg någon svensk som inte äter Tacos var och varannan helg? Har nog blivit mer svenskt är mexikanskt. Infaller säkert under kategorin svensk husmanskost snart ska ni se.

Spenderade kvällens resterande timmar där med en gnällig Almis innan jag, gummistövlarna, lillskiten och min kasse med piråger begav oss hemmåt i den friska kvällsluften.





Hade jag haft bättre pjucks på fötterna så hade det nog blivit en långpromenix. Luften var så härlig. En sån där sommarkväll när asfalten precis börjat torka upp efter en dags regnande. Friskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0