Tji fick vi

Idag har vi inte gjort annat än att tjivats med denna herre. Tidigare idag slutatde det hela med att jag la mig tillsammans i sängen med Almis, och John Blund besökte även honom tillslut. 

 

Nu har "kvällsnattningen" som brukar infinna sig mellan 21.30 och 22.30 tagit betydligt längre tid än vad den brukar! Idag har han inte velat någonting.
Så efter att ha stått hukad över spjälsängen i 15 minuter för att peta i nappen och försöka få pli på de små händerna som hela tiden ska upp i ansiktet och slå ut den, så tänkte jag ta nappen och kasta ut skiten genom fönstret. Men upp med lilleman i stället och åter igen lägga oss tillsammans i sängen, face to face, och se om han möjligtvis ville ge med sig denna gång också.

Slutet gott, allting gott. Han ville ju bara sova tillsammans med mamma sin.



Men tji fick han. Sniken som jag är smyger jag sakta bort och bänkar mig i soffan när jag försäkrat mig om att han verkligen sover.
Verkar som om killarna får dela säng i natt, och jag får sova på soffan. Fan, tji fick jag.


Kommentarer
Postat av: Janina - mamma till Nicolina och gravid igen

Sv: Tack! Jaa visst går det snabbt, jag glömde också fort hur det kändes med magen när jag fick Nicolina, därför har jag lovat mig själv att verkligen leva in i graviditeten den här gången även om det är svårt att förstå det hela ännu fastän jag gått halva tiden :)

2011-06-16 @ 06:23:53
URL: http://nicolinasmorsa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0