Shape it up




Jajomensan, här var jag idag. Nu är det dags att börja trimma fläsket igen. När magen, rumpan och brösten är på samma nivå nere vid knäna, ja då är det dags att köra igång.

Hade precis börjat skymta mina efterlängtade magrutor, som jag jobbat hårt för, innan jag blev gravid. Så nu kändes det lite surt att vara tillbaka på gymmet, back on scratch, och lite till endå.

Hade god lust att fråga i kassan om det möjligtvis inte såldes tränings T-shirtar där det stog "precis fött barn". Eller skrika ut att jag var inte såhär klen förut, jag loooovar! Bara så att alla skulle veta, för dom skulle säkert bry sig... sådär jätte mycket... 

2 km på 12.40. Fy! Man kan säga att jag har lite att jobba på just nu...



Sen traskade vi hem i underbart väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0