Måndag tisdag onsdag

I måndags var det två sköna bönor från jobbet här. Med sig hade de fina blommor, en ny outfit till lillleman och fruktsallad. Gladast var nog mamma som fick sig lite gott i magen utan att lyfta ett finger. Det tackar vi för!

Och igår fortsatte besöken. Caroline med sin kula kom förbi. Dryga 4 veckor kvar för donnan, sen har Almis en lekkompis.
Vi gjorde oss ingen ansträngning, utan mjukisar och T-shirt för mammas del och en body för Almis. En body som lika snabbt åkte av efter kräk och kiss incidenter.






Idag har Almis inte gjort annat än att gnälla och jollrat lite imellan. Nu är mamma och pappa trötta. Hjärtat ska iväg på bio och jag ska bänka mig i soffan framför Livet på BB.
Här hemma lagades det mat för tredje gången sen Almis kom till världen. En bedrift om jag får säga det själv.

Imorgon ska vi med Almis till läkaren och se vad han säger om mjölkallergin.
Jag som hade tänkt ta mig till jobbet och hälsa på, men som så mycket annat så får det vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0