Lördag och söndag, kort och gott.

 

Lördagen blev kanon! 
Vi åt på Tzatziki. Andra gången jag åt där. Och andra gången jag blev besviken. Både på mat och service. Enda pluset skulle vara mitt ljuvliga sällskap och läget. Annars blir det numera tummen ner för detta ställe.





Sedan kilade vi till skeppet och drack öl med trevligt sällskap. Sista timmen spenderades med favorittjejen på BJ, innan det bar av hemmåt. Riktigt grym kväll med andra ord!


Igår for vi till Hjärtats mormor och fikade tillsammans med svärmor och svärmoster. Sedan kom vi hem och stationerade oss i soffan resten av kvällen.






Nu ska jag försöka vila lite innan jag får besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0