Gamla goda tider

Idag är jag glad att jag tog så många bilder under graviditeten. Är verkligen skitkul att titta och tänka tillbaka.
Inte undra på att jag kände mig tjock och ful under graviditeten. Hahaha - jag var ju verkligen det!

Jag: Shit, jag tittar på en bild från vecka 35. Jag ser ju ut som en köttbulle i ansiktet!
Hjärtat: Ja
Jag: Vad sa du!?
Hjärtat: En fin köttbulle!
Jag: Mm! Tänkte väl.



Hjärtat undrar hur jag lyckades undgå den stora magen då han menar att den var väldigt stor.
Och jag som tyckte jag hade ganska liten mage. Trodde den var ganska "diskret". Snacka om skev kroppsuppfattning.

Vecka 35+0

Känner ni igen klänningen?


6 veckor efter Almis



Kommentarer
Postat av: emma - mamma till hugo :)

du = FIN :) både som preggo och nu

2011-07-04 @ 00:33:41
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0