Bara jag och Hjärtat

Vad händer med besöksstatistiken på helgen? Inte kan det väl möjligvis vara så att ni har bättre saker för er, såhär i sommarvärmen, än att sitt här och uggla? Det måste vara någon slags massinsjukning varje helg. Ja, så måste det vara.

Idag ska jag och Hjärtat ha lite egentid tillsammans. Almis ska övernatta hos mormor och moster för första gången. Skräckblandad förtjusning. Inte valet av Almis sovplats, för det råder ingen tvekan om att lilleman kommer bli saligt bortskämd idag. Han kommer må så gott.! Men det faktum att han inte är med oss kommer vara läskigt.
Vi må vara trötta, och hur jobbig han än må vara så är det ju så tomt och tyst utan våran älskade lillkille. Någonting kommer fattas oss ikväll.

Men jag ska verkligen försöka njuta av bara oss. Vi behöver det. Bara jag och Hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nää? Du skojar!? Jag har tänkt på det ett bra tag med, men långt ifrån 15 år. Det är en mycket vacker bön i alla fall.

2011-06-11 @ 22:24:39
URL: http://kolojna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0