Livet

Full rulle. Bloggen får lida när livet kommer imellan. Fullt upp som sagt. Senast har det varit massa förberedelser för Hjärtats födelsedag då vi hade öppet hus i vår lilla tvåa och partaj på kvällen. Idag tog jag med tvätten och drog till mamma, nog för att hon har en liten toppmatad tvättmaskin, men dryga nio maskiner tvättade jag. Säger en del om hur bra vi är på att tvätta. Tvättstugan som tillhör vårat område är måttligt ofräsch, och svårt att få en passande tvättid. Nog om det...

Funderar på att byta bloggportal. Eftersom det är smidigare för mig att blogga "on the go" och givetvis vill jag ju kunna lägga upp bilder. Alla vet vi att läsningen blir betydligt trevligare med bilder. På blogg.se går det inte att lägga upp bilder när man bloggar från telefonen. Trots bra påtryckningar från många bloggare så har det inte rört blogg.se i ryggen. Så ska klura lite på det. Tills livet inte tar upp all min tid får ni roa er med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0