Familjen Johanson-Gustavsson har semester

Åter igen befinner vi oss i Alunda hos svärisarna och i morgon i tidig otta bilar vi ner till kolmården. Almis sovtrend à la 21-04 har hållt i sig. Jag hoppas att den rullar på och om kanske inte allt för länge har det blivit 21-06, jag lever på hoppet.

Lilleman blev 2 månader i onsdags. Då var han 58,5 cm och vägde 5050g. Det är en lång och slank kille vi har. Om inte annat brås han på sin mors figur än så länge. Han sover och äter bra och har blivit en väldigt pratglad kille. Ett inlägg om andra månaden med Almis kommer.

Idag fick Almis någe ryck och skrek hysteriskt i 30 min. Skrek sig svettig och på bristningsgränsen till att nästan inte fåluft. Urs vad det svider i hjärtat när man inte vet vad som är fel, och tillslut blir man så orolig när inget hjälper att tankarna far iväg och desperat letar i minnet efter numret till barnakuten. Han somnade tillslut, helslut och totalt utslagen.
Nog om skitungen.

Det får bli massa bilder och trevlig uppdatering på söndag eller måndag. Nu ska jag njuta av familjelivet medans Hjärtat fortfarande har semester.
Trevlig helg kära befolkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0