Igår var det lördag

Medans övriga Uppsalabor förmodligen var ute och svängde de lurviga igår, stannade jag hemma med bullfabriken och tog det lugna gatan.

Hjärtat hämtade mig efter han jobbat klart så åkte vi och käka pizza på Kens. Har ätit där en gång tidigare och var inte alls tillfredsställd. Blev besviken likaså denna gång.

Det är skitigt med mat på borden och golvet. På panelen på väggen är det massa gamla rinningar från något som jag skulle tippa är Coca-cola. Dörren var uppställd med en sten och kunde inte stängas. Behöver jag säga att det är vinter ute!? Det drog iskallt.
Besticken är små och inte direkt utformade för att skära en pizza. Pizzasalladen smakar ren ättika. Bea-såsen (jag gillar som regel inte bea från pizzerior) smakade konstigare än vanligt. Den var nästan söt (!?).

Nej, detta hak får inte många tummar upp.
Hjärtat tycker att jag bara gnäller, men kom igen, en viss standard tycker jag man kan kräva....


Grabbarna grus fortsatte kvällen med Fifa och Monopol. Jag och syrran gjorde skålar av gamla LP skivor.




 








Tills vidare - fortsatt trevlig Ågren-söndag!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0