Redo att bygga bo

Har man husdjur (läs katt eller hund) så vore det kontigt om man inte hade håriga kläder. Känns ganska logiskt. Men här hemma är det faktiskt ännu enklare, än mer logiskt.

Här hemma finns det 3 stycken pälsklädda fyrbentingar. För att bara nämna en av deras roligaste vardagssysslor så är det att ligga i varenda byrålåda/garderob som är öppen. Inte bara böka runt och nosa lite, utan näst intill bygga bo! De gräver ner sig sådär mysigt långt in bland alla kläder, och där ska de minsann ligga sen.
Tror de har en inbyggd radar. Så fort en byrålåda eller garderobsdörr öppnas så står de där, redo i högst grad.

Skulle rensa i min låda i dag. Vara lite hurtig och vika alla kläder som låg intyckta som små hopknycklade papperstussar. Jag vänder mig om och där står Doris och Selda på startlinjen. Redo att bygga bo.
Tålamodstestande...





Tills vidare - hårbollar

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jennan

Vad kul att du hittade till mig. Och tusen tack för komplimangen! :)



Vilken trevlig blogg du har. Och grattis till bebisen i magen. Spännande :)

2011-01-20 @ 20:23:29
URL: http://smihlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0