En "sån där" dag!

Idag är en sån dag. En "sån där" dag. Allting känns bara skit. Gått i morgonrocken hela dagen och inte förflyttat mig annat än mellan sovrummet, toan och köket.
(Varit hemma från jobbet idag med, i förebyggande ryggsyfte. Tack och lov känns ryggen ganska bra idag.)

Som jag låg i sängen och förpestade, mitt redan bittra sinne, med allehanda negativa tankegångar fick jag mig en riktig karatespark från magen. Den kändes nästan lite grinig och det sved till lite i magen. Och jag tänkte något i stil med: Jaaaa, men vad tusan vill du!?

Då slog det mig. Pyret gav mig svar på tal. Sluta gnäll nu morsan, fy faan!
För sen blev det lugnt igen.  Som om han försökt somna och gjorde ett tappert försök att säga ifrån innan han vände sig om, la sig till rätta, och somnade.

Jag bestämde mig för att gå till skafferiet och göra lite hemmagjord müsli. Var länge sedan jag gjorde det sist. Ska ner till ICA och kompletera ingredienserna lite bara.. Återkommer med resultat.

Hjärtat är i huvudstaden på kurs med jobbet och kommer hem igen på torsdag eftermiddag....Som sagt, en "sån där" dag!


Tills vidare -  bättre dagar!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0