Man ställer väl upp för laget

Är lite sugen på ett 3D/4D-ultraljud. Har fortfarande inte fattat att jag har ett barn i magen så tänkte att det kanske skulle hjälpa mig lite på traven. Plus att det bara vore sjukt häftigt helt enkelt. Det finns ingen klinik i Uppsala, så nämaste är i Stockholm.


Kalaset kostar 1700. Funderar på vad jag ska sälja för att få fram lite pengar. Pengar finns egentligen, men de behövs för resterande saker som ska inhandlas innan griseknoens ankomst. Kan jag sälja gubben min kanske? Eller låna ut honom för en natt? Han är snygg och världens snällaste. Snaggad med lite traschigt skäggstubb. En kortare och yngre version av Fredrik Ljungberg. Så för er som är intresserade, hör av er. 1700 ska jag ha. Har inte disskuterat saken med Dennis, men det ska nog gå bra. Man ställer väl upp för laget liksom...


Nej hörrni, ett grovt skämt och en stor nypa salt åsido, Dennis vill jag ha för mig själv så får se om jag kan luska fram lite stålar på annat sätt eller om jag håller mig till kotten tittar ut.






Ett gammalt alster.



Tills vidare - time will tell

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0