Allt och ingenting

Tror ni inte jag fått ääääännu mer papper från försäkringskassan? På riktigt, det är nästan skrattretande.
Svängde förbi jobbet och lämnade papper till bossen och pladdrade lite med kollegorna. Saknar den där bunten virriga hönor redan -  a lot!

Imorgon blir det back to work för att hämta papperna hos bossen, lämna ett annat papper, klämma en fika och nypa alla kära gamlingar i kinden.

Drog en vända på gymmet igår också. Känner att jag måste göra något, och promenader  ute i det gröna(vita) är inte min starka sida. Gick på löpbandet 20 min sen tog jag några ben och- armmaskiner. Ytterst varsamt för att skona min rygg. Och peppar peppar, så klagar inte ryggen än så länge i alla fall.


Köpte en bajslåda med tak, luktfilter och svänglucka till våra 4-fotingar idag. Stekigt! Denna uppskattades då de trodde de fått en ny koja. Doris la sig i den nya kattsanden och chillade en stund. Underliga varelse.

Hjärtat jobbar stängning hela helgen, så jag har öppet hus här. För den som vill är det bara att kika förbi och hålla en tjock kvinna sällskap.


Tills vidare - simma lugnt!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0