pretty please...

Nu är det sista avklarat och ansökan om graviditetspenning är inskickad. Tips: var ute i god tid. Det är en del som ska kollas upp, papper som ska fyllas i av arbetsgivare och dyl. Man spyr på tanken över alla papper tillslut, så att vara stressad är inte att rekomendera.

I söndags gick jag in i vecka 27. Inte långt kvar till 1:a maj. Är inställd på att gå över tiden dock, så räknar ankomsten närmare 9:e maj, men allt kan hända....



Bilden är lite grumlig, men vad kan man kräva från en mobilkamera!?
Önskar mig en systemkamera. Skulle vara otroligt värt att ha, speciellt till pyret kommer. Vet inte vad en sån går loss för. Några lax skulle jag tippa. Och jag har minsann inte massa laxar som dräller på mitt konto.
Så, kära jultomten, om du mot förmodan  skulle ha vägarna förbi till våren så ta med dig en systemkamera till mig. Pretty please....


Tills vidare - spännande

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0