söta rara underbara Sara

Idag tog jag mig en tripp på gymmet igen. Allting i fin takt och med lagom tyngd. Känns bra och jag får fortfarande inte ont i ryggen. Så förhoppningsvis kan detta bli en vana igen. Blir inte mycket till motion annars förutom de dagar man vankar omkring på stan. Känns otroligt bra att få komma iväg och bli lite svettig.

Sedan kom söta rara underbara Sara och hämtade mig efter jobbet. Vi bar av mot hennes boning för att trixa lite med hennes hår. En lång historia kort så sket det sig och vi skippade det helt enkelt och bara var. Sara bjöd på tacos och till Solsidan bjöds på ljuvliga hembakade semlor och te´.




Tills vidare - 3 semlor senare..

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0