Snopet om det skulle bli en liten tös nu....

Det är svårt att vara gravid utan att säga bebis i varannan mening. I huvudet existerar bara Almis. Barn hit, barn dit. Det är stort att bli förälder och det tar aldrig slut med saker att prata om. Det går liksom inte att tjata sönder ämnet tillräckligt. Det tar aldrig slut!

Under min säng står lådan med Almis alla kläder och dylikt. I förrådet står hoppgungan, gåbordet, badbaljan, blöjhinken - you name it!

Jag har ju så svårt att hålla mig. Jag är en sån som packar resväskan 2 veckor innan avfärd, endast för att jag inte kan hålla mig. Började nog shoppa till Almis redan i vecka 12. Och efter ultraljudet i vecka 18, när hon sa att det inte var någon tvekan om att det var en pojke så sa det bara pang. Har kläder i storlekar upp till 1 år. Ja, jag erkänner, jag är lite konstig. Snopet om det skulle bli en liten tös nu....



Hjärtat är på jobbet och kommer hem nångång i natt. Jag är nyduschad och iförd mysoutfiten. Har inte ens varit utanför dörren idag. En seg lördag. Insåg jusst att jag måste till ICA och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår. Suck!


Tills vidare - Almis hälsar

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0