Smörgåstårta och en riktig skitunge!

Var hembjuden till Matilda idag. Jag nämnde för någon vecka sedan att jag inte ätit smörgåstårta på länge, något som jag är skamligt förtjust i. Söta rara kvinna hade gjort en smörgåstårta! Hade hon varit min karl hadde jag nog fällt en tår och blivit rörd av det romantiska i gesten. Men nu är hon inte min karl utan någon annans fruntimmer, så i det här fallet, var det bara väldigt gulligt! Det satt som en smäck. Önskar att jag tagit kort på den fina skapelsen. Tack Matilda!

Proppen kikade över och det blev en hel del hyss med Matildas lilla skitunge som höll låda. Känner mig helt slut. Får börja vänja mig vid känslan. Snart har jag en egen liten kotte som håller låda.

Har landat i sängen med datan. Almis kickar mig i sidan, och den fulla magen tillsammans med griseknoren i ugnen trycker på mot revbenen. Ingen njutbar känsla. Dags att inta soffläge mätt på flera omgångar smörgåstårta, pizza och kaffe.




Bullen gräddas för fullt!



Tills vidare - ofattbart

Rebecca

Kommentarer
Postat av: tuldan

Tack för igår =)

Men du jag ser ju att du har snygga kuddar i sängen! Vart är dom ifrån? Visst är de väl lite sån stil jag tänker mej i vardagsrummet?

2011-02-04 @ 07:52:42
Postat av: Becca

Jo, precis. Ena har jag sytt själv med tyg från IKEA, den andra är kuddfodral köpt där. Båda 2 dock för länge sen. Hitta snygga tyger på metervara och sy själv, skitenkelt!

2011-02-05 @ 00:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0