Skjut mig försäkringskassan!

Jag och hjärtat fick lite saker uträttade idag. Hämtade mjukliften till vagnen vi beställt och köpte en skötväska. Tog mig till jobbet och hämtade papperna från bossen och skickade in till försäkringskassan.

Yes bara ett papper kvar som ska fyllas i och skickas in. Trodde jag! Fick satans j*vla skit ännu några papper från Försäkringskassan idag. Det tar då aldrig slut.

Skillnad var om det var lite enkla uppgifter som skulle fyllas i, men en normalt obegåvad Svensson som jag förstår inte ens hälften. Skjut mig, snälla!

Såhär spenderas min fredagskväll! Hoppas ni gör något mer livsbejakande denna afton!






Tills vidare - suck

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0