Idag har jag lärt mig detta

Nej, än har inte John Blund infunnit sig. Min dygnsrytm är helt upp och ner. Var länge sedan jag släckte lampan för att göra natter innan klockan 02.

Har haft ont i magen idag igen. Kan det vara förvärkar? Och varm som en kamin är jag om kvällarna! Googlar allt som har med graviditet att göra. Grymt tidsfördriv.
Idag har jag lärt mig detta: Ämnesomsättningen ökar med omkring 20 %. När den blir hög så blir man lättare varm och svettas mycket lättare än i vanliga fall.

Hjärtat borde vara hemma inom 1 timme. Blir sådär ynklig när jag har ont och vill bara att han ska komma hem och hålla sin hand på min mage medans vi skedar oss till söms framför TV´n.


Tills vidare - så var det söndag mina vänner

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0