Han kan komma att se ut hur f*n som helst!

Jag undrar hur Almis kommer se ut. Det är inget blivande mammor pratar om men alla har vi någon gång under graviditeten bävrat oss för tanken att få ett fult barn. Själv skiljer jag mig inte från någon annan och går till och från och håller tummarna för att jag inte ska få en såndär ful bebis.

Förutom att både jag och Dennis har små öron och gröna ögon så är vi varandras motsatser utseendemässigt.
Jag är lång, Dennis är kort. Jag är smal, Dennis är ganska grov. Jag bjuder på en minimal rumpa medans Dennis står för hockeyrumpan. Jag har korta ögonfransar, Dennis har långa. Jag är nästan svarthårig, Dennis är ljusbrun. Jag har tänder där det kan rymmas en köttbulle mellan varje, Dennis tänder är jämna och fina.

Han kan komma att se ut hur f*n som helst!

Men, om min mamma älskade mig trots Sveriges pott-frilla, trolltänder och gristryne, så kan det inte vara någon konst ;)



Tills vidare - hejudamig

Rebecca


Kommentarer
Postat av: grahn

Tar denne efter dej det minsta så blir det nog sveriges sötaste knodd! :)

2011-02-06 @ 02:18:54
Postat av: Becca

Tack Granen! :)

2011-02-06 @ 02:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0