Eller så kör ni bara på känsla

Joho då, jag kan faktiskt sy. Följer inga regler eller mallar. Kör fullt ut på känsla. Syrran köpte en symaskin kring jul och jag var lika kvick som henne med invigning.
Rotade fram ett gammalt tyg och knopade ihop ett kuddfodral. Var ett tag sen jag satt vid pedalen så i all iver blev tyget upp och ner. Men man kan ju faktiskt säga att det var meningen.





För er som behöver lite hjälp på traven kan ni kika in här: http://jennyshus.webblogg.se/2008/august/kuddfodralsbeskrivning.html

Kanske blir ni lite klokare...kanske inte. Eller så kör ni bara på känsla. Funkade för mig, se på tusan!
Lycka till!



Tills vidare - heja heja!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: matilda

Va duktigt o snyggt gjort! Jag kommer aldrig överens med symaskiner.. Fattar mej verkligen inte på skiten, undertråden trasslar alltid o ja kan inte ställa in dom.. Hah. Brukar sy för hand.. Men kuddfodral lär man ju sy med symaskin. Du får komma förbi någon dag och lära mej hur den funkar! Det är Dannes mormors gamla.. :P Annars kommer jag och Milis gärna o hälsar på missarna.. Det enda hon tjatar om är katter, så de vore ju perfa att komma hem till er :D

kram

2011-02-06 @ 19:03:32
Postat av: matilda

Va duktigt o snyggt gjort! Jag kommer aldrig överens med symaskiner.. Fattar mej verkligen inte på skiten, undertråden trasslar alltid o ja kan inte ställa in dom.. Hah. Brukar sy för hand.. Men kuddfodral lär man ju sy med symaskin. Du får komma förbi någon dag och lära mej hur den funkar! Det är Dannes mormors gamla.. :P Annars kommer jag och Milis gärna o hälsar på missarna.. Det enda hon tjatar om är katter, så de vore ju perfa att komma hem till er :D

kram

2011-02-06 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0