Vi välkomnar vecka 36

Din bebis är nu omkring 48 cm från topp till tå och väger runt 2.7 kg. Bebisens ansikte har blivit rundare och ser nu mjukt och knubbigt ut.
Om du väntar ditt första barn ligger det troligtvis i rätt position nu, uppochned. Tycker du att bebisen rör sig något annorlunda jämfört med tidigare? Det kan bero på att det är trångt därinne. Nu ökar fostervattnets mängd inte mer.



Idag fick Almis gömma sig under en stor tröja när vi drog till svärmor på söndagsmiddag.
Jag fick ta mat sist så att de andra skulle vara garanterade lite mat de också. Skämt å sido, jag äter för två :)


Hjärtat har fixat senaste Iphonen och jag har fått låna hans gamla. Har ni inte sett att det är lite bättre kvalitet på bilderna på senaste? Använder den dock bara som kamera och lite enstaka surf. Den känns lite hightec för mig. Är så rädd att jag ska ha sönder den. La den i ett solglasögonfodral innan jag la den i väskan. Hjärtat skrattade och tyckte jag var en nörd!


Tills vidare - lovehandles

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0