Tiden som gått

Idag är det 30 dagar kvar till beräknad födsel. 1 månad!
Kan ni förstå så snabbt tiden gått? Inte jag.
När vi var hos barnmorskan i tisdags kunde jag inte hålla mig från vågen: Jag måååste bara låna vågen, heter det numera.
På något sjukt vänster tycker jag det är lika spännande varje gång. Det är någon skräckblandad förtjusning jag har, och se på tusan. Jag har gått över 70 strecket. 70,5 kg. Inte illa pinkat för ett pyre på 3 kg. Dryga 22 kg viktuppgång. Och än går det uppåt...

Jag saknar dock min ogravida kropp. Mer för att den precis blivit upptränad och var smidigare att röra sig i. Men jag gillar samtidigt den kropp jag har nu. Det finns lite mer att ta i, om jag lägger fram det så. Skulle kunna ta bort magen och hullet i ansiktet.. Hoppas inte alla extra kilon rinner av mig efter pyrets ankomst. Några extra kilon behåller jag faktiskt gärna.


 
Vecka 14+5                                         Vecka 17+3


 
Vecka 20+0                                           Vecka 23+0


 
Vecka 26+0                                           Vecka 29+1

 
Vecka 32+5                                     Vecka 34+0




Denna vecka, 35+4




Tills vidare - helt otroligt!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: grahn

mysigt!

2011-04-01 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0