Dagens kagge och shopping

Dagens kagge. Vecka 36+6. I morgon entrar jag vecka 37 vilket innebär 3 veckor kvar till beräknad födsel. Hejudamig! Jag längtar tills mina "tant-nypar-kinder" försvinner och byts ut mot Almis babyhull-kinder.





Fick hem massa trevliga rabattkuponger från Libero på posten idag. Skam om de ska ligga i plånboken och skräpa. Så jag slog mig samman med mor och syster för att åka till Gränby och strosa lite. Några kronor fattigare och massa Almis-nödvändigheter rikare.





Nu ska jag mysa vidare med syrran framför en film och massa gott. Massa gott i form av påskmust!!
Ni kan kalla henne gamen. Stordyker ner i smältosten. Sambofettman tar ut sin rätt...




Tills vidare - halsbrännan smyger sig på...

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag var ju tvungen att äta åt dig också, glöm inte det. Dessutom har jag mer än halva påsen kvar. Face! Hittade dessutom roligaste hemsidan Ever för iphone. Kolla min facebook, ska lägga upp länken där. Syns hemma sen då, f e t t o !

2011-04-10 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0