en dag som kommer sluta ytterst trevligt!

Igår kväll när jag satt vid datorn kom det som en blixt från klar himmel. Jag blev alldeless kallsvettig och yr, kändes som om jag skulle spy. Tog mig ett glas vatten och en skorpa och la mig i badet (mitt bot på allt - badet). Och där låg jag ett bra tag. Kände mig fortfarande inte riktigt bra när jag sedan gick och la mig i sängen. I morse mådde jag som vanligt igen, men nyss kom känslan tillbaka. Vet inte om det kanske är blodsockret eller blodtrycket som dimper?
Hos barnmorskan har dock blodsockret och blodtrycket varit perfekt vid alla tillfällen..

I början av graviditeten hade jag samma känsla på jobbet, och då svimmade jag faktiskt. (Jag kan skratta åt den händelsen för när jag vaknade till, innan jag kopplade vad som hade hänt, så slogs jag av panik. Shit! Jag har somnat på jobbet!)

Får se hur det fortlöper, annars pratar jag med kära mor som får ta med sig lite utrustning och kolla läget (mamsen jobbar på Ackis).


Kära Proppen hörde av sig. Hon kommer med sushi och sen blir det kanske bio. Så nu känns denna annars väldigt sega och gråa dag som en dag som kommer sluta ytterst trevligt!




Tills vidare - ska man orka styra upp sig lite kanske?

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0