Utan att låta äcklig

Man tager vad man haver. Och har man inget presentpapper tar man folie.
Hittade en liten sak till Hjärtat på stan.





Jag tror Almis börjar götta ner sig ganska bra i bäckenet. De senaste dagarna känns det lite skumt i ljumskarna. Som om jag sträckt mig. Det strålar lite på insidan av låren. Kanske någon nerv?

Och hur tusan ska jag beskriva följande utan att låta äcklig. När jag sätter mig ner känns det lite.....eum.. Något i stil med huvudet-är-på-väg-ut-och-tar-emot-lite-när-jag-ska-sitta.





Tills vidare - gött ska gött ha

Rebecca

Kommentarer
Postat av: millan

han förbereder sig på att komma ut. jag bryr mig inte längre om att han ska hålla sig till mitt datum. jag vill att han ska komma nunununu!!!

2011-04-28 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0